Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ!

Ο VagSiok με προσκάλεσε σε ένα ακόμη μπλογκοπαίχνιδο στο οποίο θα αρχίσει να μεγαλώνει η μύτη μου αφού με αναγκάζουν να γίνω Πινόκιος!!!
Το παιχνίδι έχει και κάποιους κανόνες έτσι λοιπόν πρέπει να:
  • Γράψεις τέσσερις προτάσεις που αφορούν εσένα.
  • Μία από τις τέσσερις μόνο είναι πραγματικότητα. Οι άλλες τρεις είναι ψεματάκια!
  • Ζητάς από τους φίλους αναγνώστες να αποφασίσουν - ψηφίσουν ποια είναι η αληθινή πρόταση!

Οπότε, να οι δικές μου προτάσεις:

  1. Δεν έχω λεφτά να αγοράσω ένα πορτοφόλι για να βάλω τα λεφτά μου μέσα!
  2. Μπορώ να πω γρήγορα το γλωσσοδέτη: Κοράλλι ψιλοκόραλλο και ψιλοκοραλάκι, χωρίς να κάνω λάθος!
  3. Απεχθάνομαι τη φέτα, δεν μπορώ ούτε να τη μυρίσω!
  4. Δεν μπορώ να κάνω φούσκες με τσίχλα!

Αυτά ήταν τα ψέματά μου και η αλήθεια μου!

Περιμένω απαντήσεις....

Μέχρι τότε όμως παραθέτω μία μοναδική μαρτυρία για την μία και μοναδική αλήθεια του κόσμου μας!


















Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ SEX PISTOLS


GEGE???



Με τη σειρά μου καλώ τους: Run Boy Run , Laplace78 , Clandestino , elf , Roadartist , fpboy και Κιτσομήτσο να παίξουν κι αυτοί στο παιχνίδι!!!


17 σχόλια:

αντωνης είπε...

γεια σου κikop
να ψηφισω το 3, εντελως στην τυχη.

Laplace είπε...

γαματο το βιντεο με μουστακα!!

φιλε κ εγω το 3,στην τυχη αν κ ισως κ το 4 να παιζει...

θα παιξω κ εγω..ολο το λεω κ ολο το ξεχναω,τοσο ντουβαρι ειμαι..χαχαχαχα

καλο απογευμα φιλαρα!περιμενουμε την σωστη απαντηση

kikop80 είπε...

@ αντώνη καλώς ηρθες!
Μάλιστα μάλιστα...
Θα δείξει λοιπόν σε λίγο!
Καλό μεσημέροαπόγευμα!

ΥΓ
Με γειά ο νέος μας προπονητής!

kikop80 είπε...

Βρε ρομποτάκο, ζαλίστικές από την λαμπερή & μαγευτική χθεσινή μας εμφάνιση και λες Alan Dalon?
Ποιός Μουστάκας? Αυτός με τα παιχνίδια?
Ο παπάς είναι άγνωστος (σε με) και ο μεγάλος πρωταγωνιστής ποιός άλλος από τον Πετρόχειλο!!!!
Κατά τ' άλλα το 3 καταγράφτηκε και έχει μεχρι τώρα 2 ψήφους!

fpboy είπε...

Λοιπόν, μάλλον το 3 , μιας και πολλοί δεν αντέχουν την μυρωδιά της φέτας!

Run Boy Run είπε...

@ kikop80

Μου έβαλες εύκολα... (αφού ξέρω). Το 3.

Μπαϊ Μπαϊ και Χάπι αφτερνουν

kikop80 είπε...

Καλησπέρα fpboy!
Έχουμε λοιπον το 3 πρώτη επιλογή με 3 ψήφους!
Θα παίξεις κι εσύ έτσι?

kikop80 είπε...

Καλησπέρα Run Boy Run!
Άλλος ένας που ψήφισε το 3!
Ψήφοι στο Νο 3 τεσσερις!!!
Θα παίξεις κι εσύ έτσι φύλαρχε?

Skouliki είπε...

ηρθαααααααααααααααααααααα


θα παρω το νουμερο 4

VagSiok είπε...

Καλησπέρα Kikip80!

Για το:
1.Δεν το πιστεύω..
2.Και αλήθεια να ειναι πως θα το αποδείξεις; χιχι
3.Τόση εμπάθεια με τη φέτα; Μπα..

Ψηφίζω το 4, γιατι αν ισχύει, έχει πλάκα..

kikop80 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kikop80 είπε...

@ Skouliki
Βρε βρε καλώς την!!!
Ώστε το 4 ψηφίζεις λοιπόν ε?
Θα ληφθεί υπ' όψην!!!

kikop80 είπε...

@ VagSiok
Μ' αρέσει πολύ η ο τρόπος σκέψης σου!!!
Ωραία λοιπόν θα μάθουμε άυριο!!!!
ΧΕΧΕ!

elf είπε...

Λοιπόν, αφού μπήκα στο χορό θα χορέψω. Ψηφίζω το 3., με την πλειοψηφία, γιατί τώρα τελευταία έχω γνωρίσει ένα σωρό κόσμο που δεν τρώει τη φέτα - δράμα όταν τους έχεις καλεσμένους σε καλοκαιρινό τραπέζι!
Αν και θα μ' άρεσε να σ' ακούσω να λες το κοράλι κλπ (απίστευτος γλωσσοδέτης, πού τον βρήκες;)
ΥΓ1. Μετά θα πρέπει να πούμε την αλήθεια;
ΥΓ2. Όλα τα λεφτά είναι το μπεζ σωβρακάκι του πρωταγωνιστή.
ΥΓ3. Εύγε για τις μουσικές.

Roadartist είπε...

Τι τέλεια μουσικηηηηηηηηηηηηη :))
Εκανα αναρτησουλα με αγαπημενα τραγουδια, περνα να τα δεις οποτε μπορεσεις.. νομιζω θα σου αρεσουν! Ευχαριστω για τη προσκληση.. με το που θα 'επανελθω'.. γιατί είμαι σε πιεσμένη περίοδο..
Λοιπον γρήγορα..ή το 3 ή το 4!! :)
Ας πω το 4!! :)

kikop80 είπε...

@ elf
Καλημέρα elf!
Κι εσύ φέτα λοιπόν ε?
Βρε κανένας να πει το 1 ή το 2 που λέει ο λόγος!
Άκου και το γλωσσοδέτη:(Με δυνατή φωνή)
ΚΟΛΛΑΡΙ ΨΙΛΟΚΟΛΛΑΡΟ ΚΑΙ ΨΙΛΟΚΟΛΛΑΡΑΚΙ!!!
Μέτα πραγματικά θα πώ την αλήθεια. Δεσμεύμομαι!
Φχαϊστώ Φχαϊστω για τις μουσικές!

kikop80 είπε...

@ Roadartist
Καλημέρα Roadartist!
Θα περάσω σίγουρα να τα δώ!
Υπομονή για την ώρα και μα θυμάσαι ότι θα περλασει κι αυτή η περίοδος (στο χέρι της είναι? Όχι βέβαια!)!
Κι έσυ το 4?
Πως κι έτσι τέτοια πέραση το 4?
Καλημέρα λοιπόν!