Τρίτη 27 Μαΐου 2008

ιΔΙΟΧΕΙΡΟν μΠΛΟΓΚΟπΑΙΧΝΙΔΟν!!!



Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του φύλαρχου Run Boy Run και έγραψα, φωτογράφησα ένα αποσπασματάκι από τα Χρυσά Έπη ένα θησαυρό της Πατρίδας μας που είναι άγνωστο στον πολύ κόσμο, θαμένο κατά την άποψη μου.
Γράμμένο στην αρχαία ελληνική από άγνωστο συγγραφέα, κατά πάσα πιθανότητα κάποιον πυθαγόρειο, γράφω ένα απόσπασμα από την μετάφραση του κειμένου.
Κανόνες του παιχνιδιού:
1) Γράψε με το χέρι!
2) Σκάναρε ή φωτογράφησε!
3) Πόσταρε!
4) Κάλεσε 5 ή περισσότερους φίλους!
5) Μην ξεχάσεις να ειδοποιήσεις γράφωντας στο τέλος του post:
http://autographcollectors.blogspot.com/





Εγώ με τη σειρά μου θα καλέσω όποιους έχουν μείνει ακόμα!
:(((
(Δεν έχει μείνει πολύς κόσμος)
Οπότε καλώ τον Clandestino και βλέπουμε!
Έχει ο Θεός!!!

7 σχόλια:

Laplace είπε...

καλα τγο ανθρωπακι στο σκιτσο,τα σπαει..
σωστα τα οσα γραφεις..
κ εγω λεω ολο να παιξω κ ολο το ξεχναω..
πολλες καλησπερες kikop80 φιλαρακι..

kikop80 είπε...

Καλησπέρα φίλε!
Καλά δεν το βλέπεις το ματς???
Βάλανε και το τραγούδι του Ισπανού στο ΣΕΦ! Περαία Περαία!
Καλησπέρα ρομποτάκο!

Run Boy Run είπε...

Εύγε kikop80... Εύγε.

@ laplace78

Φίλε περιμένω :)

Autographcollectors είπε...

Πολύ καλό !

Σ' ευχαριστούμε πολύ, το βάλαμε στη συλλογή :)

kikop80 είπε...

@ Run Boy Run
Εντάξει φύλαρχε!
Αποστολή εξετελέσθη!
Περιμένω την επόμενη αποστολή!!!
Τις καλημέρες μου!

kikop80 είπε...

@ Autographcollectors
Χαίρομαι που συμμετείχα κι εγώ στην προσπάθεια!
Καλημέρα!!!

Laplace είπε...

kikop80 φιλε σοβαρα?
δεν το ακουσα!!χαχαχαχαχαχαχαχα

πολυ πλακα αν εγινε!!

τις καλημερες μου φιλαρα