Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιστορίες καθημερινής τρέλας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ιστορίες καθημερινής τρέλας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Ιστορίες Τρένου




Τετάρτη απόγευμα στο τρένο από Ομόνοια προς Κηφισιά.
Στο βαγόνι γίνεται ο κακός χαμός και ο κόσμος συνεχίζει να μπαίνει, σχεδόν κρέμονται από την πόρτα στο mind the gap.
Εγώ με την κα kikop βρισκόμαστε στην άλλη πόρτα του βαγονιού, αυτή που τώρα είναι κλειστή και το πλήθος αρχίζει να έρχεται κατά πάνω μας απειλητικά και να μας στριμώχνει.
Δεν σας το 'χω πει μέχρι τώρα, δεν έτυχε κιόλας, αλλά η κα kikop βρίσκεται σε ενδιαφέρουσα και κατά συνέπεια υπάρχει  πρόβλημα με την επερχόμενη σαρδελοποίηση.
Την βάζω κι εγώ στη γωνία και την καλύπτω με το σώμα μου μοιράζοντας σπρωξιές και κωλιές από δω κι από 'κει σε όσους έχουν αφήσει επίτηδες το σώμα τους να παρασυρθεί από την αδράνεια.
Πέσανε κάτι άψυχα και απρόθυμα "σνώμη" αλλά το χαβά τους τα βόδια, πηγαίνανε σαν βάρκες!
Θα μου πείς καλά κι εσείς που είστε σε ενδιαφερουσα θα μπορούσατε να απαιτήσετε να σηκωθεί κάποιος για να καθήσετε.
Σωστό, δεν διαφωνώ, αλλά να, μια που μπήκαμε και θα κατεβαίναμε σε δυό στάσεις, μια που ακόμα δεν έχει ένοχλήσεις για να χρειάζεται να κάτσει (μόλις μπήκε στον 5ο τώρα) και μια που μας αιφνιδίασε το ξαφνικό μπουκάρισμα, μας έφεραν σ' αυτή τη θέση!
Ευτυχώς που το παράθυρο πίσω μας ήταν ανοιχτό και δεν τσιμπήσαμε και καμιά γρίπη με τόση επαφή εκεί μέσα!
Ξαφνικά, ένας ηλικιωμένος που καθόταν φάτσα μας σηκώνεται, έρχεται σπρώχνοντας προς το μέρος μας και μας προσφέρει τη θέση.
"Σας παρακαλώ, ελάτε να καθήσετε" μας κάνει.
Τον ρωτάω αν θα κατεβεί στην επόμενη στάση, γιατί δεν μου πήγαινε ακόμα και έγκυος η κα kikop να πάρει τη θέση του γιατί ήταν μεγάλος ο άνθρωπος.

"Ναι, ναι", μου λέει.
Κάθεται η κα kikop, έρχεται δίπλα μου ο ηλικιωμένος, αλλά στη στάση δεν κατεβαίνει, αντίθετα μου ψιθυρίζει:
" Είδα τις βέρες σας και κατάλαβα από το πως την προστατεύατε ότι είναι έγκυος"
"Σας ευχαριστούμε πολύ", του απάντησα.
"Εγώ είμαι 80 χρονών", μου λέει, "πιά είμαι εμπόδιο, ενώ εδώ είναι το μέλλον" δείχνοντάς μου τη γυναίκα μου.
Τον ξαναευχαριστησα και του είπα πως κάθε άλλο παρά εμπόδιο είναι και πως έχει πολλά ακόμα να δώσει και να προσφέρει και απόδειξη ήταν η σημερινή του πράξη!

Τον ευχαριστώ πολύ για την ευγένειά του.

Πραγματικά μια ενέργεια που σου φτιάχνει τη μέρα και σου κολλάει ένα όμορφο χαμόγελο στο πρόσωπο...

Κατά τ' άλλα όλα ωραία στο τρένο, ρουμάνοι πορτοφολάδες άνδρες και γυναίκες, να σπρώχνουν και να βάζουν χέρια σε τσέπες, στριμωξίδι κάργα και μία ωραία ατμόσφαιρα είμαστε!
Άλλη μια κοινωνική προσφορά του ΗΣΑΠ!

Με την ευκαιρία παρακάτω δυό λόγια για τον Ηλεκτρικό μας Σιδηρόδρομο:
Διαβάστε εδώ για την ιστορία του ΗΣΑΠ.




Εν συντομία, η επίσημη σιδηροδρομική ένωση Πειραιά-Αθήνας που μέχρι τότε γινόταν με άμαξες πραγματοποιήθηκε την 27 Φεβρουαρίου 1869, όταν έγινα και τα εγκαίνια της γραμμής από τους τότε επισήμους...
Τα 8,5 km του Πειραιά-Θησείο καλύπτονται σε 19 λεπτά από την ατμομηχανή με τα έξι βαγονέτα (μάλλον χωρίς στάσεις αλλιώς θα ήταν γρηγορότερο από τους σημερινούς συρμούς).



Ο σταθμός του Θησείου το 1880


Στη συνέχεια οι γραμμές γίνονται διπλές, το 1889 αρχίζει η κατασκευή της σύραγγας από Θησείο έως την Ομόνοια η οποία και παραδίδεται το 1889.
Το 1904 γίνεται ηλεκτρικός ο σιδηρόδρομος.
Το 1930 εγκαινιάζεται ο νέος σταθμός Ομόμοιας, το 1948 της Βικτώριας, το 1949 της Αττικής και η ένωση με τη γραμμή του παλιού  "Θηρίου" της Κηφισιάς ολοκληρώνεται μετά από πολλές περιπέτειες το 1957.


Σταθμός Ομόμοιας 1925

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Ουδείς άσφαλτος και άλλες ιστορίες

Το σαββατοκύριακο βρέθηκα στο εξοχικό μας σπιτάκι σε "προάστιο" δήμο της Χαλκίδας και πέρασα μερικές όμορφες στιγμές με τους δικούς μου ανθρώπους!
Στο δρομάκι μας πρόσφατα έγινε ασφαλτόστρωση, επιτέλους!
Και έγινε με όχι κάποια συνηθισμένη άσφαλτο αλλά με ένα υβριδικό είδος, που όπως μας είπαν οι τεχνικοί, πρώτη φορά δοκιμάζεται στην Ελλάδα!
Απορήσαμε με το όλο θέμα καθώς μας φάνηκε περίεργο να δοκιμάζεται για πρώτη φορά στη χώρα ένα νέο είδος ασφαλτόστρωσης και μάλιστα να αρχίζει από ένα μικρό δρομάκι έξω από τη Χαλκίδα.
Οι υπεύθυνοι δεν μας έδωσαν περισσότερες εξηγήσεις και  με το 'να και με τ΄ άλλο η υπόθεση ξεχάστηκε από μέρους μας. Άλλωστε τίποτα δεν φαινόταν διαφορετικό από τη συνήθη άσφαλτο με την πίσσα της και τα χαλίκια της!


Η υβριδική λοιπόν άσφαλτος έπεσε πριν το καλοκαίρι και μετά από αρκετό πότισμα και τις πρώτες ευεργετικές φθινοπωρινές βροχούλες....

























































....είχαμε την πρώτη μας παραγωγή με ραδίκια!
Τώρα όλα ξεκαθάρισαν στο φτωχό μας μυαλουδάκι και καταλάβαμε περί τίνος πρόκειται!
Τα  μικρά φυτά έσκασαν μύτη τρυπώντας την ειδική άσφαλτο που τόσο καιρό κρατούσε ζεστό μέσα της το σπόρο!
Σε λίγο μέρες υπολογίζεται πως όλο το δρομάκι θα έχει μεταβληθεί σε ένα μακρύ λιβαδάκι με ραδικάκια και κάθε σπίτι θα μαζεύει όσο θέλει, έξω ακριβώς από την πόρτα του!

Ο "δρόμος" για την πράσινη ανάπτυξη άνοιξε!
Το μεγαλοφυές σχέδιο δεν μπορώ να το χρεώσω στη νέα κυβέρνηση, αφού ξεκίνησε από την τέως μπλέ κυβέρνηση (παρότι πράσινο).
Μπορώ όμως να φανταστώ τις άπειρες εφαρμογές του παντού, ακόμα και μες τις πόλεις!
Τι μπορεί να πει κανείς για την πράσινη ανάπτυξη όταν γίνεται εφαρμόσιμη δυνατότητα να μαζεύει τριφύλλια στη Σίνα, λεμονιές να ευωδιάζουν στην Κοραή, περικοκλάδες να ζώνουν το Zonars, περιβόλια στη Μπενάκη, στη Σκουφά βοσκοτόπι.......


... όπως προφητικά τραγουδάει ο Φοίβος Δεληβοριάς στο αλληγορικό άσμα του "Αυτή που περνάει" και στο οποίο  φωτογραφίζει την Πράσινη Ανάπτυξη!

Απολαύστε το....


Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

Μιας και το 'φερε η κουβέντα

Συζητούσα τις προάλλες, με ένα γνωστό μου στο δρόμο, περί ανέμων και υδάτων και με το ένα και με τ' άλλο η κουβέντα έφτασε στην οικονομική κρίση. "Θα αυξήσει και η ΔΕΗ τα τιμολόγιά της από τη νέα χρονιά μου λέει" και συνεχίζει, "χίλιες φορές να την πουλήσουν να ησυχάσουμε. Δεν είναι δυνατόν να γίνονται συνέχεια αυξήσεις και τέτοια πράγματα και από την άλλη τα μεγαλοστελέχη να παίρνουν ολοένα και μεγαλύτερες αυξήσεις!¨
"Τι λες?" του απαντάω και προσπάθησα να του εξηγήσω το απλούστατο, πως μια δημόσια επιχείρηση σαν τη ΔΕΗ, κερδοφόρος, αν ιδιωτικοποιηθεί, μόνο κακό μπορεί να κάνει στην οικονομία μας. Γιατί θα πουληθεί έναντι πινακίου φακής που δεν θα φτάσει ούτε για να καλύψει το 1/10 του προϋπολογισμού. Επιπλέον, τα ετήσια κέρδη της μας απαλλάσσουν από επιπλέον εισφορές, ενώ στην περίπτωση πώλησης το μεγάλο αυτό ποσό θα πέσει στις πλάτες του φορολογούμενου πολίτη (και μάλιστα του μικρού)!
Το βλέμμα του πάγωσε λίγο, σα να βραχυκύκλωσε, αλλά τελικά με χαιρέτησε γρήγορα γρήγορα και έφυγε, μάλλον δυσαρεστημένος από την άποψη μου.
Φαντάζομαι, πως στις επόμενες εκλογές θα ψηφίσει με ακόμα περισσότερο φανατισμό την Κυβέρνησή του.
Κρίμα, παρατρίχα να τον πείσω!

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Το κοντινό μας μέλλον

-Μπορώ να πω μια καλημέρα αυθόρμητη?

-Κύριε, δεν μπορείτε να πείτε αυθόρμητη καλημέρα, κύριε, αν δεν το γνωρίζετε.
Η κανονική τυπική διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:
Συμπληρώνετε πρώτα τη φόρμα-αίτηση "Καλημέρας" και στη συνέχεια μία υπεύθυνη δήλωση του νόμου 105 ότι επιθυμείτε να πείτε καλημέρα.
Μετά θα πάτε απέναντι στο βιβλιοπωλείο και θα βγάλετε 3 φωτοτυπίες της φόρμας-αίτησης "Καλημέρας" και θα ανεβείτε στον πρώτο όροφο στον αρμόδιο υπάλληλο να σας υπογράψει και να σφραγίσει με τη στρογγυλή σφραγίδα τα τριπλότυπα.
Στη συνέχεια θα ανεβείτε στον τρίτο όροφο , στην προϊσταμένη που θα σας δώσει την έγκριση και θα υπογράψει. Εκεί θα αφήσετε και ένα από τα αντίγραφα.
Έπειτα θα πάτε στον δεύτερο όροφο στα ταμεία, θα πάρετε αριθμό και όταν έρθει η σειρά σας θα πάτε στο ταμείο να πληρώσετε το παράβολο "Καλημέρας".
Αφού πληρώσετε, θα πάτε με την απόδειξη πληρωμής, το ένα από τα αντίγραφα και την ταυτότητά σας στον πέμπτο όροφο που βρίσκεται το πρωτόκολλο
Θα καταθέσετε εκεί τα χαρτιά σας και θα πάρετε αριθμό πρωτοκόλλου
Αυτά μόνο!
Σε ένα με δύο εβδομάδες θα εξεταστεί η περίπτωσή σας και η υπηρεσία θα αποφανθεί αν θα δεχτεί η όχι την καλημέρα σας, κύριέ μου.
Αλλά προς Θεού μην πείτε καμία αυθόρμητη καλημέρα, γιατί απαγορεύεται από το Νόμο 6756/2014 που ορίζει σαφώς την αυθόρμητη καλημέρα ως ποινικό αδίκημα.
Αδίκημα που τιμωρείται με άμεση προφυλάκιση και τελική -σίγουρη- καταδίκη από 5 έως 10 χρόνια.
Σας προειδοποιώ λοιπόν καθώς δεν νοείται άγνοια νόμου κύριε.

-Σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου που με κατατοπίσατε...
Γεια σας....

-ΤΙ ΕΊΠΑΤΕ???
ΓΕΙΑ ΣΑΣ???
ΟΡΓΑΝΟΟΟΟΟ!!!!
ΠΙΆΣΤΕ ΤΟΝ!
ΠΑΡΑΒΊΑΣΕ ΤΟ ΝΌΜΟ 6757/2014 ΠΕΡΊ ΕΥΧΉΣ ΥΓΕΊΑΣ!!!





Δημόσιο...